Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu www.chnapicky.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
Účastníci se výslovně ve smyslu ust. §262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. §409 a násl.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu či telefonu , +420 777 345 664. Na tomto čísle Vám i rádi poradíme a zodpovíme Vaše dotazy.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY A DODACÍ LHŮTA
Po potvrzení objednávky emailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Pokud požadované zboží momentálně není na skladě, jeho expedice se posouvá o dobu nutnou k jeho výrobě, obvykle 14 pracovních dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem Vás budeme neprodleně informovat. Pokud požadované zboží je skladem, obdržíte zásilku do 7 dnů. U zakázek je doba potřebná k výrobě až 30 dnů.
4) POŠTOVNÉ
Objednané zboží Vám zašleme dle Vašeho výběru dopravy.
Při odběru nad 2.000,- Kč poštovné zdarma.
Při dodávce pro Slovenskou republiku (SK) je účtován k poštovnému dobírkový poplatek.
Pokud Vám objednané zboží nebude doručeno do 3 dnů od obdržení potvrzujícího e-mailu o odeslání zboží (Nový stav: Odeslána) nebo se neobjeví ve Vaší poštovní schránce oznámení České pošty o uložení zásilky, tak prosíme o kontaktování České pošty v místě Vašeho bydliště nebo našeho obchodu na tel.: , +420 777 345 664.
Zboží je odesíláno jako balík. * Ten je uložen na poště pouze 7-10 dní! *
5) VELKOOBCHOD
Pokud máte zájem o velkoobchodní odběr, rádi Vám zašleme velkoobchodní ceník. Minimální odběr je za 2.000,- Kč bez DPH.
6) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
7) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem do 30 dní od převzetí naší firmou. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vrácení zboží:
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování v původním obalu doručit zpět v uvedené lhůtě a to buď osobním předáním nebo zasláním poštou (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající obratem zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (viz bod 4 balné a poštovné).
Adresa pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj
Houskova 661/33
326 00 Plzeň